Foto's oliebollentocht 2019

Gepubliceerd op Sat, 28 Dec 2019 20:34:51 +0100

Met ongeveer 150 velomobielen was de Oliebollentocht 2019 zeer geslaagd. Niet alleen was de route langs alle mooie plekken en het geweldige weer heerlijk om te fietsen, het was ook goed voor de foto's!

De groepsfoto werd net als tien jaar geleden gemaakt op het Domplein, alleen nu niet van de Domtoren maar de Domkerk. Een minstens zo mooie plek, prachtig om alle fietsen zo te zien staan.

En omdat het zo gezellig en lekker weer was, heb ik (Bas) uiteindelijk toch verder meegefietst dan gedacht. De foto's vanaf de Dafne Schippersbrug tot en met Bunnik kun je hier zien:
Oliebollentocht 2019

Op een paar na dan, want die zijn exclusief voor Ligfiets& nummer 1/2020 :)

Foto's, video's en verslagen van anderen worden hieronder aangevuld.

Foto's

Video's

Verslagen

Fora

Reacties

hartenn op Sat, 28 Dec 2019 22:02:36 +0100

Perfect georganiseerd. Hartelijk bedankt voor deze leuke dag.
Nico van Harten

dijklig op Sun, 29 Dec 2019 00:58:45 +0100

Uitstekende voorinformatie, hele goede ontvangst, fantastische en afwisselende route, prachtig weer. Kortom: voor alle onderdelen een tien! Theo en Maarten, nogmaals bedankt voor een doordacht en uitgekiend evenement!

pauldijs op Sun, 29 Dec 2019 01:05:07 +0100

Mocht nog iemand het vertrek vanaf het Domplein willen zien, kijk ff op mijn blog ( paul-strada.blogspot.com) . Het was erg leuk om jullie te zien en de reacties van het publiek.

tdt op Sun, 29 Dec 2019 17:51:48 +0100

Ook leuk: Regio Rotterdam, gefilmd door Marius van Fiets&Maker
https://www.youtube.com/watch?v=i-r5PQm0HPg

WimH op Mon, 30 Dec 2019 11:39:02 +0100

Als dit de 21e editie van de OBT was, dan begrijp ik niet helemaal hoe ze in Limburg in 2020 de 25e editie gaan organiseren?

Of hebben we de komende tijd nog een paar OBT's die ik gemist heb ;-)

Iemand enig idee?

ErikvanD op Mon, 30 Dec 2019 14:12:34 +0100

TheoVelomobiel op Mon, 30 Dec 2019 17:53:38 +0100

Komen de drone beelden hier ook te staan? ben benieuwd :-)

De organisatie bedankt voor de mooie route en goed verloop van de tocht

ErikvanD op Mon, 30 Dec 2019 18:33:33 +0100

Die bij de Daphne Schippers brug staan hierboven bij video's van Erwin

Christ op Mon, 30 Dec 2019 19:36:43 +0100

Beste mensen.

Wij zijn enorm blij dat de OBT 2019 weer een mooie tocht is geweest en succesvol en zonder ongelukken is verlopen. Complimenten aan de organisatie en alle deelnemers!

[p]
Tijdens de algemene ledenvergadering van de NVHPV die dit jaar is gehouden, is de 25e editie van de OBT in 2020 aan ons gegund. In 2018 organiseerden we al de 23e editie. Waar nu vandaan komt dat dit de 21e editie was, is ons vreemd. Wellicht een vergissing? Wij gaan in ieder geval uit van wat we van het bestuur van de NVHPV hebben doorgekregen. "Organiseer een feestje ter gelegenheid van de 25e OBT". En dat gaan we doen!
[p]

Onze OBT 2020 FB pagina is inmiddels online https://www.facebook.com/pg/OBT2020/posts/?ref=page_internal. Via deze pagina houden we je op de hoogte van de organisatie ontwikkelingen.
[p]

Tevens verschijnt er maandelijks een nieuwsbrief. Wanneer je in 2018 hebt meegedaan aan de 23e OBT, ontvang je die automatisch, anders moet je even een berichtje naar ons mailadres sturen wanneer je de nieuwsbrief in je mailbox wilt ontvangen info@grensrijder.com.

[p]
We wensen je een heel fijne jaarwisseling en een gezond 2020 vol veilige fietskilometers toe. We zien je in 2020 graag tijdens het Grenslandtreffen (op 22-23-24 mei) of natuurlijk tijdens de 25e OBT op maandag 28 december!
[p]
Team OBT 2020 | Grensrijder.com

MaartenSneep op Mon, 30 Dec 2019 22:14:23 +0100

@Theo van Andel: Ja, de beelden van de drone bij de Heemsteedsebrug krijgen we nog. De beelden van de Daphne Schippersbrug staan hierboven al gelinkt.

Beelden bij de baan van Soesterberg konden we helaas niet maken, de beheerder van het terrein (Het Utrechts Landschap) geeft onder geen voorwaarde toestemming voor het vliegen met een drone. Als daar beelden van zijn kunnen we die helaas niet gebruiken.

Ik weet vrij zeker dat we een nieuwsbericht plaatsen als de drone opnames te zien zijn.

klkoeln op Wed, 01 Jan 2020 12:06:15 +0100

Vielen Dank für die schöne OBT 2019
hier ist mein Bericht mit vielen Bildern
https://www.velomobilforum.de/forum/index.php?threads/obt-2019.56874/page-9#post-1096624