Voor NVHPV leden die naar CycleVision gaan

Gepubliceerd op Sun, 31 May 2015 16:16:06 +0200

CycleVision heeft op sommige punten een nieuwe opzet gekregen. En er zijn een aantal zaken die voor NVHPV leden anders zijn dan voor "gewone" deelnemers. Hieronder de details, en: hoe bewijs je dat je NVHPV lid bent?

De camping zal groter zijn doordat de deelnemers aan bij-evenementen ook blijven slapen. Daarom is er een campingbeheerder ingehuurd. De boer is gevraagd z'n mestplanning aan te passen. En de prijs is lekker overzichtelijk: 1 prijs p.p. (>12 jaar) voor alle nachten die je wilt slapen, of je nu 1 nacht of alle 4 blijft (do-ma).
En er zijn extra douches geregeld voor deze CV vergroting. Al is er nog steeds de vrees dat de (12 of 18) douches krap zullen zijn, zeker als de waterleidinguitbreiding niet op tijd wordt aangelegd. Wees dus voorbereid (washandje mee? Of douch op minder courante tijden)

Voor veel onderdelen van CycleVision moet je je inschrijven via de CV site . Dat helpt om de bezoekersstromen te voorspellen en te regelen. Als er grote aantallen deelnemers van buiten de NVHPV toch problemen veroorzaken, zijn er voorrangsregels opgesteld. NVHPV leden hebben voorrang bij: entree, wedstrijden en lezingen. Inschrijven voor de lezingen wordt nog aan gewerkt.

Verder is voor een, alleen voor de NVHPV leden toegankelijk, buffet geregeld op zaterdagavond. Hierbij wordt rekening gehouden met het feit dat mensen gefietst hebben. Serieus gefietst hebben. En dus serieus en goed moeten eten. De cateraar heeft beloftes gedaan... De prijs hiervan zal zijn € 17,50 per persoon, kinderen van NVHPV-leden € 5,-.
Er komt een ontbijtpakket, (de kosten zijn nog in onderhandeling, en worden direct online gezet zodra bekend).

Al met al zal het bijzonder handig zijn voor mensen om te laten zien dat ze lid zijn. Hoe doe je dat? Als je niet herkend wordt, kun je:
-de wikkel van Ligfiets& meenemen.
-de bon uit Ligfiets& meenemen. Of een foto hiervan.
-een zojuist ingevuld lidmaatschapsformulier tonen.

Reacties

swannette op Tue, 02 Jun 2015 15:36:09 +0200

Zijn er al veel inschrijvingne?
Komt er nog een deelnemerslijst en beschrijving van de clasementen?

swannette op Tue, 02 Jun 2015 15:36:41 +0200

Ik bedoel inschrijvingen en klassementen

Belle op Tue, 02 Jun 2015 16:02:02 +0200

Is er ook weer ontbijt verkrijgbaar zoals vorig jaar? Hoe schrijf je je in voor de lezingen? Op het inschrijfformulier zag ik tot nu toe alleen de camping en wedstrijden.

G op Tue, 02 Jun 2015 17:02:37 +0200

Is het campingtarief per persoon of per staanplaats?

hebbes op Wed, 03 Jun 2015 22:28:39 +0200

Akls ik op de site van cyclevision kijk kan je daar pas vanaf vrijdag terecht dus geen 4 maar 3 nachten.

Kamperen

Er is een camping ingericht waarop de bezoekers vrijdagmiddag vanaf 15:00 uur hun tent kunnen opzetten. Maandagochtend 10:00 uur moet het campingterrein weer ontruimd zijn. Er zijn ook wc/douches cabines. Meld je van te voren aan via de pagina inschrijven

wernert op Thu, 04 Jun 2015 12:33:43 +0200

Hmmm... op de Wereldfietserbeurs ben ik NHPV-lid geworden, maar verder nooit meer wat gehoord.

MaartenSneep op Thu, 04 Jun 2015 15:53:07 +0200

@werner: er is (helaas) sinds de wereldfietserbeurs ook geen Ligfiets& uitgekomen. Het goede nieuws is dat het volgende nummer wel onderweg is.

Rednas op Mon, 08 Jun 2015 21:54:44 +0200

Hoe zit dat met parkeren? Als ik ga (ja dat is nog een als) moet ik dan mijn Quest ergens parkeren waar iedereen er met zijn, al of niet gore, tengels aan kan zitten? Ik bedoel, is er iets van toezicht of is mijn Q aan de heidenen overgeleverd? Dat is namelijk iets wat mij niet zo trekt... Op een van de blogs zag ik ook al iets over plakhandjes die fietsen bepotelen ofzo maar daar is volgens mij niet verder op ingegaan, vandaar de vraag hier.

Sander - De enige echte

G op Tue, 09 Jun 2015 10:16:43 +0200

@Sander, in alle redelijkheid. Heb je al eens een fiets-evenement (race/toertocht/prestatietocht/meeting/cv) bezocht waarbij de fietsen niet gewoon ergens stonden? Waarbij in toezicht op het parkeren voorzien was middels een uiterst betrokken vrijwilliger?


Heb je je vraag (ook) gewoon aan de organisatie gesteld?



CV is van de nvhpv, net zoals ligfiets.net. Je komt wel heel dichtbij. Bepotelende heidenen met gore tengels hou je altijd. Ik zou biljarten overwegen, biljarters staan er om bekend dat ze netjes met hun materiaal omgaan en ze wassen hun handen.

Rednas op Tue, 09 Jun 2015 13:09:25 +0200

Een fietsevenement heb ik niet eerder bezocht, afgezien van herfst- en paastreffen(s), vandaar mijn vraag. Ik ligfiets ook nog niet zo heel lang. Mijn reactie was overigens wel gechargeerd, misschien iets te, neem het vooral niet te serieus.
Ik weet niet echt wat voor publiek de CV trekt, erg breed begreep ik, ook daarom vraag ik het mij af hoe het in elkaar zit.
Je hebt wel een goed punt met je opmerking, ik zal het via de site eens vragen.

mvdillen op Wed, 10 Jun 2015 23:02:53 +0200

Er is geen aparte fietsparkeerplaats voorzien. Wel kun je je velo op de camping kwijt, waar mensen netjes met elkaars spullen omgaan, is de ervaring. Daarnaast is er een (verweg gelegen, aparte) autoparkeerplaats. Daar mag je velo ook staan.
We hebben op dit moment niet voldoende vrijwilligers om een bemande fietsparkeerplaats te realiseren, helaas.

Jumped op Sun, 14 Jun 2015 13:58:34 +0200

Hoe kunnen we inschrijven voor het buffet? Of is dat nog niet mogelijk?

jack op Mon, 15 Jun 2015 12:16:47 +0200

Volgens http://www.cyclevision.nl/content/route-en-overnachtingen met een mailtje naar info@cyclevision.nl