Schrijf je in voor Cycle Vision!

Gepubliceerd op Sun, 10 May 2015 22:13:31 +0200

Het is mogelijk om je in te schrijven voor Cycle Vision.

Reacties

Jumped op Mon, 11 May 2015 11:35:09 +0200

Staat dat niet op je lidmaatschapskaart?

G op Mon, 11 May 2015 15:59:01 +0200

Waarom is de inschrijving bij www.inschrijven.nl weggezet? Naar mijn mening is de inschrijvingsmodule van de NVHPV zelf gebruiksvriendelijker.



Ik ben niet enthousiast over het inschakelen van een externe partij die sowieso aangeeft het nodig te vinden je gegevens (ip/browser/domeinnamen etc) te moeten registreren.

Belle op Mon, 11 May 2015 21:52:26 +0200

Ik ben het eens met 'G'. Er wordt ook privacy-gevoelige informatie gevraagd die helemaal niet ter zake doet, zoals je geboortedatum. Ook jammer dat je moet kiezen tussen óf een wedstrijd doen óf slapen op de camping. Iemand die alles wil doen moet zich 10 keer inschrijven en veel gegevens invullen. Dit kan m.i. handiger.

MaartenSneep op Tue, 12 May 2015 00:14:05 +0200

Inschrijven voor de overnachtingen via een brak systeem waarvan onduidelijk is waar de informatie blijft. Zucht, ik dacht als vrijwilliger met verder helemaal niet in te schrijven, plek zat op de camping, toch? Dat het op een ander systeem dan ligfiets.net komt kan ik nog begrijpen vanwege de partners in de organisatie, maar zo lijkt me een minder goed idee.

PS. De camping vraagt ook om voorinschrijving. Maar als je geen wedstrijden rijdt hoef je natuurlijk niet alles naar waarheid te beantwoorden.

MichielAdriaan op Tue, 12 May 2015 14:48:08 +0200

Een ligfietsproducent moet €350,- dokken voor een standje in de buitenlucht, exclusief BTW. Terwijl automobilisten met hun benzineslurpers gratis parkeren mogen.
De vereniging geeft haar Judaspenningen dus duidelijk aan die laatsten...

jack op Wed, 13 May 2015 17:43:00 +0200

Producenten gaan zelfs niet gratis staan als ze geen bezoekers krijgen. Bij de batavus fietsmaand werd met argusogen gekeken naar al die bezoekers die naar het evenement kwamen. Door mensen te laten betalen voor parkeren gaan er mogelijk minder bezoekers komen. En toch maakt een organisatie kosten. Het is logisch dat exposanten daaraan meebetalen. Net zoals wedstrijdrijders betalen voor de faciliteiten die hun gebruiken.

MichielAdriaan op Thu, 14 May 2015 13:09:54 +0200

Die ZIJ gebruiken Jack, "hun" is bijvoeglijke bepaling 'zij' de persoonsvorm.

Jumped op Mon, 18 May 2015 07:19:56 +0200

Mick, ga er ook maar vast vanuit dat alle Campers, caravans en auto's waarin geslapen wordt ook dit jaar weer op hetzelfde terrein staan als de tentjes.