WK Engeland 2012 Fowlmead, beelden verslagen

Gepubliceerd op Sun, 10 Jun 2012 18:18:57 +0200

Het WK is afgelopen weekeind gehouden in Engeland. Fowlmead. We verzamelen de beelden en verslagen. Volgens de lijst met uitslagen zijn 1,2 en 3 allemaal engelse rijders.

Reacties

G op Sun, 10 Jun 2012 19:43:12 +0200

meer precies: volgens de lijst met uitslagen zijn 1, 2 en 3 in de categorie male faired allemaal engelse rijders.

NoStress op Mon, 11 Jun 2012 08:44:15 +0200

De Great White is zeker niet een Quest? Verder verbazend weinig Nederlandse deelname deze leer. Francis, Marco(?), Eva en Sjaak?

Nyh op Mon, 11 Jun 2012 18:58:53 +0200

Wat een rare punten verdeling:
10% snelste ronde staande start
15% snelste ronde vliegende start
25% 1 uur
50% 2 uur
Hebben ze in Engeland wat tegen sprinters?

FrancisW op Tue, 12 Jun 2012 16:01:00 +0200

de punten verdeling snapte ik ook niet helemaal ;-)
de great white was idd geen quest. in bovenstaand filmpje komt hij mooi inbeeld. verder is Sjaak ook goed in beeld en kom ik zelf rond 3.14 min fraai langs.
Marco had last van een eerdere valpartij, dus die reed niet mee in deze race. Eva zat in de volgende groep, dus die komt ook niet in beeld....

er liepen wel voldoende nederlanders rond, maar de deelname was inderdaad beperkt. volgende WK is in Leer, duitsland, misschien is het animo onder de nederlanders dan groter, afhankelijk van de datum van CV 2013 aangezien het WK op 21,22 en 23 juni 2013 gepland staat.....

het was in ieder geval een leuk weekend in engeland; leuke races, een erg goede sfeer en redelijk goed weer (veeeeeel wind, maar wel droog)

Francis

jack op Tue, 12 Jun 2012 20:25:39 +0200

@Francis, CV is het laatste volle weekeind van juni.
http://www.ligfiets.net/commissie/cyclevision.html geeft aan : De datum is vooralsnog op het laatste weekeind van juni gesteld.

FrancisW op Tue, 12 Jun 2012 21:17:52 +0200

@jack, dan komt het inderdaad goed uit, wordt wel een een drukke 14 dagen: 2 weekeinden voluit fietsen....dat beloofd wat ;-)

Francis

jack op Wed, 13 Jun 2012 15:17:42 +0200

@Francis, ik kan me vergissen maar Cycle Vision wordt 29 en 30 juni, daar zitten maar een paar dagen tussen.