Floow

Gepubliceerd op Wed, 08 Dec 2010 05:30:05 +0100

Grappig, de Floow krijgt via Bicycledesign nog wat aandacht.

De site laat meteen een een stoere foto zien van een ligfietsster op deze ontwikkeling. "I`ll be back" krijgt opeens een nieuwe betekenis (vrij naar een citaat van acteur Arnold Schwarzenegger in de film Terminator).

Reacties

wfvn op Wed, 08 Dec 2010 10:35:53 +0100

Zie ik nou een Flevobike Greenmachine stoeltje op dat ding zitten?

MichielAdriaan op Wed, 08 Dec 2010 14:09:25 +0100

Niets ten nadele van de chick, maar dan vind ik de quad van Jan van Zelderen toch vlotter ogen; http://tinyurl.com/32xjzbm

jan_van_zelderen op Wed, 08 Dec 2010 15:02:39 +0100

Dank je Mick voor het compliment.

Het is de bedoeling dat ik m'n vierwieler geheel ga herbouwen.
Nu heb zo vaak de zaag erin gezet, dat het niet meer om aan te zien is.
Op CycleVision 2011 hoop er weer te staan.

Het concept blijft gelijk, alleen hoop ik op een sterk vereenvoudigde uitvoering, wie weet mét Flevostoel!
Dat hangt van de kosten af.
Voor donaties sta ik open!

MaartenSneep op Wed, 08 Dec 2010 21:54:37 +0100

En naast de Greenmachine stoel, zie ik nog wel meer invloeden van Flevobike. Wielen en naven lijken ook verdacht veel op die van een greenmachine. Ik hoop wel dat de achterremmen niet te strak staan afgesteld, anders kan het nog heel leuk worden. We kunnen er natuurlijk eentje uitnodigen voor de Oliebollentocht, alleen vrees ik dat ze tussendoor moeten bijladen.

Andre op Thu, 09 Dec 2010 08:31:04 +0100

Ja dat klopt, Ze kopen de stoeltjes bij ons in. De naven zijn wel hun eigen ontwerp. Technisch zit de Floow trouwens best goed in elkaar.

MaartenSneep op Thu, 09 Dec 2010 22:38:55 +0100

Zie ik het trouwens goed dat het ding 4 wiel besturing heeft? Hoe doen ze dat met de aandrijving? Misschien toch eens een Ligfiets& artikel aan besteden...

MaartenSneep op Fri, 10 Dec 2010 22:12:46 +0100

Nee, ik zag het niet goed, het perspectief van deze foto is gewoon gaar.